Schrijf je in voor ons intern dubbeltoernooi (editie 2026)

De zomerregeling – waarbij we tijdelijk van sporthal verhuizen – komt er stilaan aan … maar voor het zover is hebben we nog 2 activiteiten te gaan:

  1. Ons “intern dubbeltoernooi” op donderdag 28 mei 2026.
  2. Onze “summer kick-off“, een super lekkere barbecue en een leuke activiteit op zaterdag 6 juni 2026. Sla deze datum alvast op! De uitnodiging hiervoor volgt zéér binnenkort!

Wat is het intern dubbeltoernooi eigenlijk?
Een mini-toernooi op een gewone doordeweekse speelavond, waarbij je alle wedstrijden met één vaste partner in poules speelt. Exclusief voor onze clubleden, gewoon voor de fun … én met enkele kleine prijzen uit onze grabbeldoos en/of de clubshop.

🏆 Het toernooi gaat door op donderdag 28 mei 2026 (20u00-22u30).
⏰ Inschrijven als duo kan nog t.e.m. woensdag 27 mei 2026 (20u00).

Trommel snel je favoriete badminton-buddy uit onze club op, schrijf jullie samen in via het formulier op onze website (of rechtstreeks op het inschrijvingsblad dat vanaf deze avond in de zaal zal uithangen tijdens onze speelmomenten) en kom samen knallen op ons toernooi.

📋 Schreef je jezelf vóór vandaag al in online? No stress, jouw inschrijving blijft gewoon geldig. Hou er wel rekening mee dat de datum waarop het toernooi doorgaat ondertussen wel wijzigde!

🙋‍♀️ Het maakt niet uit welk lidmaatschap je hebt bij onze club, iedereen mag deelnemen aan het intern dubbeltoernooi!

⚠️ Vrij spel zal diezelfde avond helaas niet mogelijk zijn. We gebruiken de volledige zaal voor deze activiteit.

ℹ️ Alle informatie over dit toernooi vind je steeds online terug op: intern dubbeltoernooi.

Heb je nog bijkomende vragen? Contacteer ons gerust rechtstreeks in de zaal of laat ons iets weten via het online contactformulier.

Let’s get ready to rumble! 💪